کشف انبار لاستیک های احتکار شده در خرم آباد

سردار مهدیان نسب، از برخورد قاطع و قانونی با هرگونه بی نظمی خبرداد و گفت: یک انبار لاستیک خودروی سبک در خرم آباد کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» امروز(17 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم وامنیت جامعه صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد قاطع با هرگونه بی نظمی خبرداد و افزود:  برخورد قاطع با  مفسدان اقتصادی از برنامه های ویژه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مفساد اقتصادی است.

 

وی بیان کرد: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری 18 گلدشت شهرستان خرم آباد پس از رصدهای صورت گرفته موفق به شناسایی یک انبار لاستیک خودرو شدند.



سردار مهدیان نسب ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم و اخذ مجوزهای قضائی ، ماموران در بازرسی انبار مورد نظر یک هزار و 200 حلقه لاستیک خودروهای سواری کشف، یک نفر در این رابطه دستگیر و همچنین انبار مذکور پلمب شد.



فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک های احتکار شده را 8 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات های سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

کد خبر 990729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha