جشنواره سالانه «رحمت الهی» با نظارت آستان عباسی

جشنواره سالانه «رحمت الهی» با نظارت دبیرخانه آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، خانه فرهنگی در الهندیه جشنواره سالانه «رحمت الهی» را به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) روز گذشته (جمعه 16 آبان 1399) با همکاری موسسه خلاقیت فکری برای فرهنگ و رسانه و با نظارت دبیرخانه آستان عباسی برگزار کرد.

 

مهندس «منتظرالشافعی» قائم مقام الهندیه در این جشنواره که در سالن انجمن جوانان الهندیه برگزار شد، با تبریک فرارسیدن این مناسبت بزرگ، گفت: باید به سیره رسول اکرم(ص) برای ساخت جامعه ای برتر اقتدا کرد.

 

«شیخ باسم الکربلایی» از بخش امور دینی گفت: در 17 ربیع الاول رسول اکرم محمد مصطفی(ع) متولد شد. تولد وی تاریخ جدیدی برای تغییر چهره جهان بود. بنابراین ولادت حضرت محمد(ص) به مانند نور منتظر بود که بشریت را از تاریکی جاهلیت نجات داد. ولادت پیامبر(ص) فال نیک بزرگی بود، زیرا رسول الله مُنتظَر خداست و خداوند او را خاتم پیامبران برگزید.

 

وی ادامه داد: خداوند متعال پیامبرش محمد را با مهربانی، مراقبت و توجه متعهد کرد. علی رغم اینکه او یتیم به دنیا آمد، خداوند تبارک و تعالی از او مراقبت و حراست می کرد و  پرورش او را آسان کرد.

 

الکربلایی افزود: امت اسلامی هرساله سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) را جشن می گیرد و مسلمانان این سالروز را با احساس افتخار و عشق به بهترین آفریده خداوند برگزار می کنند.

کد خبر 990736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha