آموزش ۵۲  درصد از دانش آموزان گلستانی به صورت حضوری/ تکذیب شایعه تعطیلی مدارس گرگان و گنبد کاووس

گوهری راد گفت: ۵۲ درصد دانش آموزان استان به صورت حضوری سرکلاس درس حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» عصر امروز (شنبه ١٧ آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:  حدود 52 درصد دانش آموزان استان به صورت حضوری سرکلاس درس حاضر می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: 25 درصد دانش آموزان از طریق تلویزیون، 69 درصد از طریق شبکه شاد، 16 درصد نیز از سایر روش ها آموزشی استفاده می کنند.

 

گوهری راد تاکید کرد: 81 درصد وضعیت مدارس مطلوب، 13 درصد متوسط و 6 درصد عملکرد ضعیف داشتند و 45 درصد والدین موافق کلاس حضوری، 43 درصد والدین مخالف کلاس حضوری هستند.

 

وی بیان کرد: از ایام شروع مدارس هشت نفر از دانش آموزان در منازل بستری هستند و یک دانش آموز نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: 32 نفر از همکاران ما در آموزش و پرورش به دلیل بیماری کرونا در منزل بستری هستند.

 

گوهری راد گفت: در جلسه ستادکرونای استان گلستان این مسئله مطرح شد که این پشنهاد به تهران مطرح شود که مدارس گرگان و گنبدکاووس نیز از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به صورت حضوری تعطیل شود اما هنوز این مسئله مصوب نشده است و انتشار اخبار تعطیلی مدارس در فضای مجازی کذب است.

 

کد خبر 990769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha