توزیع بیش از ۴۶ هزار ماسک در طرح «آمران سلامت» فارس

درویشی گفت: ۴۶ هزار و ۳۲۵ عدد ماسک و حدود یک هزار لیتر مایع ضدعفونی در طرح «آمران سلامت» در فارس بین مردم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (شنبه 17 آبان) با اشاره به اجرای طرح «آمران سلامت» در فارس به خبرنگاران گفت: با فعالیت بیش از 2 هزار و 135 تیم ثابت و سیار در فارس به بیش از 137 هزار نفر خدمات رسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس ادامه داد: این طرح از 5 تا 15 آبان و در پی فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مبارزه با کرونا برای حضور جمعیت هلال ‌احمر به اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: اعضای جوان، داوطلب و امدادگر جمعیت هلال احمر فارس در این طرح در مراکز پرتردد استان به ارائه هشدار برای عمل دستورالعمل‌های بهداشتی پرداختند.

درویشی اعلام کرد: بیش از6 هزار و 400 نفر روز اعضا در اجرای این طرح در استان حضور داشتند که به صورت حضوری و با استفاده از خودروهای امدادی سیار در خیابان ها و کوچه ها در مورد شیوع کرونا و خطرات آن به مردم هشدار دادند.

وی با اشاره به توزیع ماسک و مایع ضد عفونی در این طرح گفت: 46 هزار و 325 عدد ماسک و حدود یک هزار لیتر مایع ضدعفونی نیز بین مردم توزیع شد.

درویشی اعلام کرد: علاوه بر تیم های ثابت و سیار شهرستانی  بیش از یکصد خانه هلال و سمن ها نیز حضور داشتند و ۲۰۰ میلیون ریال نیز جذب کمک خیران بوده است.

کد خبر 990794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha