شایسته سالاری باید اولویت همه حوزه ها باشد

محمدیاری با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت نحبگان گفت: شایسته سالاری باید در همه عرصه‌ها حرف نخست را بزند و شاخص باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «حسن محمدیاری» عصر امروز(شنبه، 17آبان) در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی ماسال اظهار کرد: ارزش و برجستگی کار برای تعلیم و تعلم و پژوهش برای همه ارزشمند و والا است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارزش نخبگان بسیار زیاد بوده و باید از ظرفیت همه دست اندرکاران استفاده شود افزود: طبق فرموده پیامبر اکرم(ص): خواب یک عالم و عاقل افضل و بالاتر از شب زنده داری کسی که نمی‌داند و نمی‌فهمد است.

 

وی با اشاره به اینکه با حساسیت خاصی از ظرفیت‌های موجود در پیرامون خود استفاده می‌کنیم گفت: کسانی که در این حوزه کار می‌کنند تمام ظرفیت و پتانسیل خود را به کار گیرند تا شاهد آبادانی و پیشرفت در عرصه علم به‌ویژه در منطقه ماسال و شاندرمن که کم بهره در این حوزه هستند، باشیم.

 

محمدیاری تصریح کرد: قطعا دانشگاه آزاد زمانی که شروع به کار کرد مورد هجمه خیلی از دوستانی که در مجموعه دانشگاه‌های دولتی بودند، قرار گرفت اما به مرور زمان جایگاه واقعی خود را پیدا کرد و امروز نقش برجسته‌ای در حوزه علم، تحقیق و پژوهش دارد.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که شایسته سالاری باید در همه عرصه‌ها حرف نخست را بزند و شاخص باشد اما در کنار شایسته سالاری باید شاخصه‌های دیگر در راستای رفع نواقص وجود داشته باشد.

 

وی افزود: قطعا دکتر اسلامی در این مدت زحمات فراوانی  کشیده که از وی تشکر می‌کنیم اما انتظار از دکتر رضوی که یک چهره فرهیخته بومی است بیشتر است زیرا با مشکلات در منطقه بیشتر آشناست و جهشی را که جز منویات رهبر معظم انقلاب است باید در این حوزه بیشتر ببینیم.

 

محدیاری خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت همه کسانی که فعال در حوزه دانشگاهی هستند استفاده شود تا شاهد بالندگی و توسعه آن در سطح استان و کشور شویم.

کد خبر 990795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha