عدم رعایت هشدارهای بهداشتی کرونا موجب اعمال محدودیت ها در بهشهر می شود

خنجری گفت: اگر هشدارها و پروتکل های بهداشتی در بهشهر رعایت نشود؛ محدودیت ها و قرنطینه در این شهرستان اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، « هادی خنجری» امروز( 17 آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر اظهار کرد: اینکه در شهر مسئله کرونا عادی شود؛ درست نیست و نمی شود ماسک زد؛ اما فاصله اجتماعی را رعایت نکرد و باید این دو در کنار هم باشند؛ چرا که لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

 

فرماندار شهرستان بهشهر افزود: در بخش کرونا و مقابله با کرونا باید هشدارها را جدی گرفته و فرآیند و پروتکل ها را رعایت کنیم و بدانیم این ویروس ایدئولوژی ندارد و در هر کجا و در هر شرایطی وجود دارد و باید از محیط خانه و اجتماع و اداره مسئولیت پذیری در سرلوحه کار قرار گیرد.

 

وی گفت: یکی از چالش های مهم ما تعارف، فامیل بازی ، رفیق بازی و هم صنفی است و  در برخی از موارد این عوامل ما را از وظایف مان باز می دارد.

 

خنجری یادآور شد: امروز آمار ما از زیر 10 نفر امروز به 50 بستری رسیده است و باید هشدارها جدی گرفته شود و مقابله با کرونا در دستور کار باشد و آمارها ارائه شود.

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه اگر هشدارها رعایت نشود؛ محدودیت ها و قرنطینه در بهشهر اعمال می شود، خاطر نشان کرد: باید استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در خیابان ها و معابر، تاکسی، رستوران و ... با جدیت پیگیری شود و مجموعه تفریحی مدیریت شود و اگر کسی رعایت نکرد؛ خدمات ارائه نشود.

 

وی اضافه کرد: کسی که پروتکل بهداشتی را در دوران کرونا رعایت نمی کند؛ مجرم است و با رعایت نکردن به دیگران ظلم می شود و لذا مسئولان و مدیران نظارت کامل ارائه کنند تا ویروس کرونا مدیریت شود.

 

خنجری در پایان با اعلام اینکه مسئولیت کنترل و توجه به هشدارهای کرونا در روستاها با دهیاران است، یادآور شد: باید از عروسی ها در باغ و ویلا و منازل جلوگیری و مدیریت همه جانبه اعمال شود.

کد خبر 990801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha