آموزش در روستاها تحت تاثیر سرقت کابل‌های تلفن است

کوچکی‌نژاد با تاکید بر مهیا شدن زیرساخت‌‌های لازم در روستاها برای آموزش در شرایط کرونایی، گفت: یکی از مشکلات استان گیلان سرقت کابل تلفن است که در روستاها دسترسی به شبکه شاد را مختل کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی‌نژاد» عصر امروز (شنبه، ۱۷ آبان) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه سرقت کابل تلفن یکی از مشکلات و معضلات اساسی استان است که به شکل وسیع انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات استان گیلان سرقت کابل تلفن است که در روستاها دسترسی به شبکه شاد را مختل کرده است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه آمورش و پرورش، افزود: آموزش دانش آموزان در برخی مناطق گیلان به شدت تحت تأثیر سرقت کابل قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه گیلان در بخش کمک‌های استانی به بخش نوسازی مدارس، رتبه سی‌ام کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: باید با تلاش و همت در این زمینه، شرایطی ایجاد شود تا رتبه خود را حداقل به ۱۵ کاهش بدهیم.

 

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه رتبه دانشگاه فرهنگیان گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها بین ۲۸ یا ۲۹ است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان گیلان از نظر تجهیزات و امکانات رتبه آخر را دارد و کارنامه ما در این زمینه مطلوب نیست.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان توسط شش وزیر و چهار دولت وعده داده شد اما نتیجه‌ای حاصل نشد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته در صحن مجلس یک فوریت این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 990827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha