نباید هیچ رسانه ای با گروه های سیاسی ضد و بند داشته باشد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اقشار گفت: نباید هیچ رسانه ای با گروه های سیاسی ضد و بند داشته باشد اما متاسفانه رسانه های ما در دو قطبی های سیاسی گرفتار شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا کیخا» در هیات اندیشه ورز سازمان  بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: همان اوایل که جشنواره ابوذر آغاز شد تا به همین امروز سئوال برای مطرح شده بود که چرا اسم این جشنواره ابوذر انتخاب شده است، چرا عمار، مقداد و یا مالک انتخاب نشد، چرا بین همه اصحاب پیامبر، ابوذر انتخاب شد.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اقشار ادامه داد: ظاهرا به واسطه خلعی در جامعه به سراغ این شخصیت رفتیم؛ ابوذر معروف به راستگویی، صدق کلام ، شجاعت و حقگویی مشهور است؛ علت اینکه ابوذر تبعیت شد این بود که با کسی تعارف نداشت و در برابر کار غلط حرف می زد و در برابر کاری که حق نبود شجاعانه حرف می زد.

 

کیخا ادامه داد: اگر قرار باشد ما برای امتیاز دهی مباحث فنی اگر است کلیپ امتیاز بدهیم به قلم امتیاز می دهد همه داوران شخصیت ابوذر غفاری مدنظرشان باشد.

 

وی افزود: سالیان سال است که می گویند نگاه به سیستان و بلوچستان را تغییر دهیم اما هیچ اتفاقی نمی افتد؛ چه کسی نباید این نگاه نو را رقم بزد، مسله هویت در سیستان و بلوچستان هسئله جدی است احساس نامنی هویتی در سیستان و بلوچستان و مسئوله دوقطبی های کاذب و عوامل محرومیت زا  جدی است و باید رسانه ها به آن جدی کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اقشار تصریح کرد: نباید هیچ رسانه با گروه های سیاسی ضد و بند داشته باشد اما متاسفانه رسانه های ما در دو قطبی های سیاسی گرفتار شده اند.

 

کیخا با اشاره به اینکه جبهه  رسانه ای در استان وجود ندارد، گفت: رسانه ها حق را بگویند و دغدغه آنها محرومیت زدایی باشد.

کد خبر 990878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha