سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با خانواده شهید رادمهر دیدار کرد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران با حضور در منزل شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز( 18آبان) در آغازین روزهای تصدی بر منصب سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با خانواده شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» معروف به چمران لشکر 25 کربلای مازندران دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد مازندران در این دیدار بابیان اینکه امنیت و آسایش  کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، گفت: کار بزرگی که شهدا انجام دادند اینکه از همه هستی خویش گذشتند تا ارزش‌های انسانی بماند.

 

وی با تأکید بر اینکه در ابتدای کار بسیار محتاج دعای شما و شهید والامقام«محمود رادمهر» هستیم، افزود:تلاش داریم کارهای فرهنگی در سطح استان آن‌طور که مورد مطلوب شهید «محمود رادمهر»،  امام شهدا، مقام معظم رهبری است انجام پذیرد. امید است با حرکت در مسیر شهدا بتوانیم  آرمان‌ها را تقویت کنیم  و شرمنده شهدا نشویم.

 

حجت‌الاسلام نعمتی قرا بابیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی واداری حوزه‌های فرهنگی و آموزشی و ... باید تلاش کنند فرهنگ جوانان این مرزوبوم بافرهنگ شهدا که از جان شیرین خود و خانواده والامقامشان در هشت سال دفاع مقدس و در کشورهای همسایه (دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)) گذشتند و با بدعت‌ها و کج‌اندیشی‌ها مبارزه کردند، همسو باشد، یادآور شد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم باهدف تحقق این مهم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا در کانون‌های مساجد استان اجرایی می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه هر ملتی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه می‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می‌یابد، خاطرنشان شد: ان‌شاءالله که دعا کنیم شهادت نصیب ما هم شود.

 

به گزارش شبستان، شهید محمود رادمهر جانشین عملیات لشکر 25 کربلا، سال1360 دیده به جهان گشود و اردیبهشت 1395درراه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم در شهرک «خان طومان» سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 990979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha