آموزش دروس مدارس علوم معارف اسلامی صدرا در فضای مجازی استمرار دارد

حجت‌الاسلام عباس عبدی از آموزش دروس در فضای مجازی مدارس علوم معارف دخترانه و پسرانه صدرا خبر داد و گفت: کلاس‌های این مدارس در فضای مجازی استمرار دارد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا و با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان مدارس علوم معارف صدرا در این شهرستان تعطیل بوده و آموزش دروس به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه شاد صورت می‌پذیرد.

 

وی افزود: متاسفانه تعدادی از دانش‌‍آموزان به علت مشکلات مالی از خرید گوشی‌های اندروید را عاجز بوده و فاقد دسترسی به آموزش در فضای مجازی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه‌ عنوان کرد: مدیران و معاونین مدارس صدرا ضمن حضور در تمامی ایام کاری ضمن نظارت بر عملکرد معلمین گرامی در فضای مجازی پاسخگوی مراجعات اولیاء و دانش‌آموزان هستند.

 

حجت‌الاسلام عبدی بیان کرد: معلمان گرامی مدارس صدرا تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا دروس در زمان معین شده و پایان یافته و دانش‌آموزان از جدول زمان بندی عقب نمانند.

 

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۲ نفر دانش‌آموزان مدارس صدرا متاسفانه ۱۲ نفر فاقد گوشی اندروید هستند و لازم است خیرین با کمک به این دانش‌آموزان زمینه استفاده آنها از امکانات لازم برای آموزش در فضای مجازی را فراهم کنند.

کد خبر 991026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha