۲۰۰ پرس غذای گرم توسط کانون ذوالفقار تربت جام تهیه و توزیع شد

ولی الهی گفت: کانون‌ فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد جامع علوی شهرستان تربت جام با همکاری خیرین در ایام هفته وحدت اقدام به تهیه و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرده است.

«علی ولی الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت جام با بیان اینکه این بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندانی که زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است عرصه ای برای تمرین بیشتر سخاوت و بخشش و احسان است، گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرو فرامین رهبر انقلاب در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام ادامه داد:در راستای عمل به منویات مقام معطم رهبری با عنوان رزمایش مواسات، کانون‌ فرهنگی هنری ذوالفقار مسجدجامع علوی شهرستان تربت جام هم با همکاری خیرین در هفته وحدت اقدام به تهیه و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان کرده است.

 

ولی الهی با اشاره به اینکه عملیات گند زدایی و ضد عفونی معابر سطح شهر و مسجد برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، تهیه ماسک از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی هنری است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه های که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام گفت: شیوع کروناویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

وی با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران، ادامه داد: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

کد خبر 991087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha