توزیع ٢٨ هزار بسته بهداشتی در پویش «احسان سلامت» گلستان

سلمان زاده از توزیع ٢٨ هزار بسته بهداشتی در پویش «احسان سلامت» از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان خبر داد. 

«محمد مهدی سلمان زاده»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای اجرای طرح پویش «احسان سلامت»، ۲۸ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) گلستان افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی از اجرای سومین پویش «احسان سلامت» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری منحوس کرونا انجام می‌شود.

 

سلمان زاده ادامه داد: در راستای اجرای این پویش بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم استان گلستان رایگان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان اظهار کرد: در این مرحله از اجرای پویش، بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری گروههای جهادی، موسسه های خیریه، هیئات و  خیریه ها در سطح استان توزیع می شود.

 

سلمان زاده بیان کرد: در راستای ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه با کیفیت بالا و ارزان قیمت و نیز مواد ضد عفونی، سامانه "هست اینجا"  توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شد و هر فرد می تواند با داشتن کد ملی و شماره همراه از طریق سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف مدت مشخص شده ماسک خود را از مراکز معرفی‌شده دریافت کند.

 

کد خبر 991135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha