بایدن می داند که ترامپ، آمریکا را دو قطبی کرده است

ریچارد بیکر با اشاره به اینکه بایدن می داند که ترامپ, آمریکا را دو قطبی کرده است، گفت: این موضوع ممکن است به برخورد آراء و نظرات آمریکایی ها بیانجامد و وضعیت شهرهای آمریکا را دچار نا امنی و تنش بیشتر و وحشتناک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ریچارد بیکر، کارشناس مسائل آمریکا شب گذشته (یکشنبه ۱۸ آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به وضعیتی که پس از انتخاب «جو بایدن» در آمریکا به وجود آمد، افزود: او تلاش زیادی دارد و تصریح کرده است که باید دو قطبی بودن و اختلافات را کنار گذاشت.

 

وی ادامه داد: ”جو بایدن“ می داند که ترامپ, آمریکا را دو قطبی کرده و این موضوع ممکن است به برخورد آراء و نظرات آمریکایی ها بیانجامد و وضعیت شهرهای آمریکا را دچار نا امنی و تنش بیشتر و وحشتناک کند.

 

بیکر افزود: تهدید, جدی است و ظاهرا بایدن متوجه خطر شده است و طبیعتاً​ این امپراطوری که در اذهان برخی در جهان نسبت به آمریکا شکل گرفته است اگر قرار باشد با این تنش ها, داغون و زائل شود، این به معنای خراب شدن همه تبلیغات درباره ایالات متحده آمریکاست.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ شکست را می پذیرد و بدون ایجاد دردسر از کاخ سفید می رود؟ گفت: تا کنون ترامپ نتوانسته است با خودش کنار بیاید و در حال دست و پازدن است و هم حزبی های خود را ترغیب می کند تا منفعل نباشند و از آنها کمک می خواهد.

 

بیکر افزود: ترامپ کسی نیست که این نتیجه انتخابات را به راحتی بپذیرد اما توانایی آن را هم ندارد که حرف خود را بر کرسی بنشاند.

 

این کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه هر دو نامزد بیش از 71 میلیون رای آوردند, گفت: جوبایدن با رای های زیادی که بدست آورده است, کار را برای ترامپ، سخت تر کرده است.

 

وی افزود:به نفع جامعه آمریکاست که این موضوع, فیصله پیدا کند و بعید می دانم ترامپ بتواند کاری انجام دهد بنابراین بهتر است شکست را بپذیرد.

 

بیکر در پاسخ به این پرسش که بایدن در صورت رئیس جمهور شدن با چه مشکلاتی همراه است؟ گفت: فقر در آمریکا بی داد می کند و وحشتناک تر خواهد شد و شیوع بیماری کووید 19 به عنوان یکی از مشکلات بایدن, مطرح خواهد بود.

کد خبر 991222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha