چهره واقعی و واقعیت‌های نظام منحط آمریکا  بدون روتوش در دوره ترامپ آشکار شد

فضائلی با اشاره به اینکه چهره واقعی و واقعیت‌های نظام منحط آمریکا بدون روتوش در دوره ترامپ آشکار شد، گفت: در ایران تنفر از ترامپ به واسطه تشدید تحریم‌ها و نقشی که او در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی داشت مضاعف بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی فضائلی کارشناس مسائل بین الملل در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: در دوره ترامپ چهره واقعی آمریکا و واقعیت‌های نظام منحط آمریکا بدون روتوش آشکار شد.


این کارشناس با اشاره به کاهش شدید محبوبیت ترامپ بر اساس نظرسنجی پی یو افزود: در ایران تنفر از ترامپ به واسطه تشدید تحریم‌ها و نقشی که او در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی داشت مضاعف بود.


فضائلی گفت: بحث تحریم‌ها اساسا از راهکار‌های دموکرات هاست، تحریم‌های جمهوری اسلامی توسط کلینتون شروع شد که دموکرات بود و در دولت‌های بعد ادامه پیدا کرد و همین تحریم‌های حداکثری را اوباما پیشنهاد و کنگره آمریکا تصویب کرد از این رو ادامه فشار بر ایران و ادامه تحریم‌ها توسط دولت بایدن غیرقابل تردید است.


کارشناس مسائل بین الملل گفت: موضع جمهوریخواهان آشکارتر ، اما رفتار دموکرات‌ها فریبکارانه و پیچیده است.


فضائلی گفت: بایدن و تیمش تحریم‌های ترامپ و دستاورد‌های او را حفظ و از آن بهره برداری خواهند کرد، چنانکه دولت اوباما هم بخش عمده‌ای از تحریم‌های اساسی را حفظ کرد.


این کارشناس افزود: دموکرات ها و جمهوریخواهان در فشار بر جمهوری اسلامی هیچ اختلافی ندارند.

کد خبر 991227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha