کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل تعطیل شد

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از تعطیلی کتابخانه های عمومی این شهرستان به دنبال شیوع ویروس کرونا خبر داد.

«جواد رنج کش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به افزایش شیوع ابتلا به ویروس کوئید ۱۹ و مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های قانونی و شدید برای گروه های شغلی ۳،۲ و۴ در شهرستان آران و بیدگل، کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان طی هفته جاری تعطیل خواهد بود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: بر اساس این تصمیم کلیه کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا تا ۲۴ آبان تعطیل است و کتابخانه ها در این مدت خدماتی به مردم نخواهند داشت.

 

رنج کش افزود: تمدید یا عدم تمدید این وضعیت در هفته های آتی بستگی به نظر ستاد کرونا دارد اما در صورت عدم بازگشایی، تدابیری اندیشیده شده تا ارتباط میان کتابخانه‌ها و مردم به شکل مجازی تداوم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه ۱۰ باب کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان، کلیه جرایم دیرکرد کتاب ها در ایام شیوع کرونا بخشیده شده است.

کد خبر 991280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha