بیش از ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پرداخت شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، آمار پرداخت تسهیلات کرونایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خراسان شمالی را اعلام کرد.

«علی اکبر طهماسبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ۴۱۳ پرونده درخواست تسهیلات در سامانه کارآ، از سوی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان با ۵۵ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال درخواست ثبت شده است، افزود: از این تعداد 241 پرونده با اعتبار 22 میلیارد و 97 میلیون ریال آن پرداخت شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه تا کنون ۴۱۳ فقره پرونده از سوی جامعه فرهنگی و هنری برای دریافت تسهیلات در بانک های عامل تشکیل شده است، اظهار کرد: ۱۷۲ پرونده دیگر در دست اقدام است.

 

طهماسبی، تسهیلات اعطایی در قالب این طرح را ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصدی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در سه سقف ۱۶ میلیون تومانی برای کارفرمایان دارای کد کارگاهی، ۸ میلیون تومانی برای کارفرمایان خویش فرما و ۶ میلیون تومانی برای آزادکاران فاقد بیمه پرداخت می شود.

 

وی از اهتمام مدیران عامل بانک ها سپاسگزاری کرد و از آن ها خواست در پرداخت تسهیلات کرونایی به جامعه فرهنگی و هنری شتاب بخشند.

 

گفتنی است؛ ۷۹ رسته از فعالان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا هستند.

 

کد خبر 991285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha