ابتلای یک چهارم  کارمندان ایلامی به کرونا/ گردهمایی و جلسات اداری در ایلام ممنوع است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ درصد کارکنان دولت در این استان به کرونا مبتلا شده اند، گفت: برگزاری همایش ها، گردهمایی ها و جلسات در سطح ادارات استان ممنوع بوده و مدیران در اجرای مصوبات ستاد کرونا الگو و پیشگام باشند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز( ۱۹ آبان) در نشست شورای اشتغال استان با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان در شرایط بدی قرار دارد به طوری که از دیروز تا امروز ۵۳۵ نفر  به کرونا مبتلا و ۱۰ نفر فوت شده است.

 

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» با اشاره به اینکه امروز ۴۰۰ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داریم که حال بیش از ۶۰ نفر از بیماران، بسیار وخیم است، گفت:  تا کنون نیز ۶ هزار کارمند در استان به کرونا مبتلا شده اند  که بر این اساس ۲۵ درصد کارکنان در استان ایلام به کرونا مبتلا شده و این وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده است.

 

وی با بیان اینکه در ستاد استانی مبارزه با کرونا مصوب شده که در مناطق بحرانی مثل ایلام، چرداول و ایوان حضور کارکنان تا ۵۰ درصد کاهش یابد و ساعت کاری اداری نیز تا ساعت ۱۲ باشد، افزود: حتی در ۵۰ درصد باقیمانده نیز اگر کسی داراي علائم بیماری بوده و یا دارای بیماری زمینه ای و یا شرایط خاص است باید به آن ها دورکاری داده شود و از حضور آنان در ادارات جلوگیری شود.

 

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با  بیان اینکه برگزاری همایش ها، گردهمایی ها و جلسات در ادارات ممنوع است، گفت: علی رغم اینکه بارها و بارها بر این مهم تاکید داشته ایم اما متاسفانه می بینیم برخی از مدیران تحت عناوین مختلف دور هم جمع می شوند و بستر شیوع بیشتر کرونا را فراهم می کنند.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه نسبت به دید و بازدید های اداری و گردهمایی مدیران در کنار هم هشدار داد و گفت: ما وقتی در ستاد کرونا مصوب می‌کنیم که دید و بازدید ها، گردهمایی ها و حضور در اجتماعات ممنوع است، دیگر نمی توانیم چیزی را که به مردم توصیه کرده ایم انجام ندهند، خود انجام دهیم.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران بایدت در اجرای مصوبات ستاد کرونا الگو و پیشگام باشند، ابراز کرد: اگر برگزاری نشست یا جلسه ای ضرورت داشت باید با هماهنگی وزارتخانه مربوطه و ستاد مبارزه با کرونا انجام شود.

 

وی تصریح کرد: البته در این شرایط ارتباط مدیران با مردم نباید قطع شود و باید این مهم  از طریق ویدئوکنفراس، حضور در سامانه سامد، ارتباط تلفنی، فضای مجازی، رسانه ای و صدا و سیما انجام شود.

 

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از گردهمایی ها و جلسات استفاده از فضای مجازی، رسانه ای، ویدئوکنفراسی و الکترونیکی برای ارتباطات در ادارات پیشنهاد می شود.

کد خبر 991290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha