وصیت نامه شهید «حیدری بنی» در قالب طرح بین المللی روح مقاومت باز روایی شد

اکبری گفت: در راستای طرح بین المللی «روح مقاومت» وصیت نامه شهید «رضا حیدری بنی» به همت کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن باز روایی شد.

«امید اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای طرح بین المللی «روح مقاومت» وصیت نامه شهید «رضا حیدری بنی» به همت کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن باز روایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: شهید رضا حیدری بنی فرزند فتح الله، متولد ۲۰ آذرماه سال ۱۳۴۳، در شهر بن است که در کنار تحصیل به پدرش که کشاورز بود کمک می کرد.

 

وی ابراز کرد: او برای کسب علم بیشتر به مرکز تربیت معلم راه یافت و تا سال دوم پیش رفت، رضا عصاره شکیبایی و حلم بود، فرهنگ رضا دیانت بود و تعبد، چرا که از همان ابتدای سن تکلیف، نماز و روزه می گرفت و به پدرش در کار کشاورزی کمک می کرد، او مرد دین بود، شب ها سجاده اش را به سوی معبودش می گشود و عطر عبادت بر آن می ریخت.

 

اکبری گفت: شهید «رضا حیدری بنی» در تاریخ سوم تیرماه سال ۱۳۶۵، به سمت معاونت کمیته انقلاب اسلامی شهرکرد منصوب شد و خالصانه خدمت کرد، رضا سرباز خدا بود و دوست داشت فقط در جبهه خدا بجنگد، او برای رسیدن به این هدف بارها به جبهه های نبرد رفت، چرا که عاشق شهادت بود و برای دست یافتن به این مدال پرافتخار در چندین عملیات شرکت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: شهید «رضا حیدری بنی» در عملیات غرورآفرین «کربلای پنج» در حالی که در دل سنگر، عاشقانه از خداوند طلب چشیدن شهد شهادت را می کرد در تاریخ پنجم بهمن سال ۱۳۶۵ در «شلمچه»، به دعوت حق لبیک گفت و به شهادت رسید.

 

 

فرازی از وصیت نامه شهید «رضا حیدری بنی»

از شما ملت عزیز می خواهم که مدافع روحانیت باشید و این را بدانید که بدون روحانیت، به طور حتم این انقلاب اسلامی شیعی یا به طرف غرب و یا به طرف شرق گرایش پیدا می کند.

 

به خانواده شهدا سرکشی کنید و از مجروحین و معلولین عیادت نمائید. به همه بگوئید این راه را که انتخاب کرده ایم بدون اجبار در آن قدم نهادیم و منافقان کوردل بدانند که واژه شهادت برایمان افتخار است و آن را سعادت می دانیم و آنها نخواهند توانست ماهی را از آب بترسانند چون آب برای ماهی حیات است و همین طور شهادت برای مسلمان حیات جاوید می باشد.

 

و در آخر شما را به تقوای الهی توصیه می کنم.

 

کد خبر 991334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha