ایجاد بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان

صفری گفت: امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مورد حمایت با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵ میلیارد تومانی کمیته امداد ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران به اقدامات این نهاد در خدمت رسانی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: فرآیند فقرزدایی در کنار خلق فرصت‌های جدید در حوزه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان مورد حمایت از راهبردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه گفتمان‌سازی مناسب در حوزه فعالیت‌های خیرخواهانه  و حضور موثر خیران علیرغم وجود چالش های اقتصادی در برنامه های کمیته امداد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: به همین منظور 40  هزار بسته معیشتی در حوزه کمک‌های مومنانه در مرحله دوم رزمایش همدلی در قالب احسان حسینی از محل کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع شده است.

 

به گفته وی، بیش از ۱۴۰ بسته غذای گرم از محل کمک مومنانه خیران زنجانی طبخ و با محوریت دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان بین خانواده‌های نیازمند با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توزیع شده است.

 

این مقام مسئول به افزایش میانگین سرانه ماهیانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان اشاره کرد و گفت: این رقم به ۸۳۶ هزار تومان و میانگین سرانه ماهیانه فرزندان محسنین به بیش از 300 هزار تومان رسیده است.

 

صفری با اشاره به اینکه هم افزایی خیرین در خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با محوریت اشتغالزایی برای جامعه هدف از دیگر اولویت های کمیته امداد است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: سال گذشته 87 میلیارد و 500 میلیون تومان در حوزه اشتغالزایی خانواده‌های مورد حمایت و اقشار نیازمند سرمایه‌گذاری شده است.

 

وی ادامه داد: امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مورد حمایت با سرمایه‌گذاری بیش از  ۳۵ میلیارد تومانی کمیته امداد ایجاد شده است.

 

 

کد خبر 991383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha