سپاه ثارالله ۳۰ نقاهت گاه بیماران کرونایی به ظرفیت یک هزار تخت بیمارستانی فراهم می کند

سردار معروفی گفت: ۱۰ نقاهت گاه در کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم، شهربابک، زرند، بافت، بردسیر، سیرجان و...با ۴۰۰ تخت و در ۷۲ ساعت آینده ۲۰ نقاهت گاه با ۶۰۰ تخت بیمارستانی آماده و تحویل علوم پزشکی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، بعد از ظهر دوشنبه(۱۹ آبان) در افتتاح نقاهت گاه بیماران کرونایی در سالن متعلق به ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) گفت: به طور جدی گرفتار کرونا هستیم و مجموعه نظام سلامت با همه توان و به صورت نفس گیر مشغول جهاد مقدس در جبهه سلامت است.




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه و بسیج مستضعفین از ابتدای کار، قرارگاه امام رضا را فعال و حرکت های جدی در سه دوره انجام داد؛ افزود: همه امکانات سپاه و بسیج در اختیار فرمانده خط مقدم یعنی دانشگاه های علوم پزشکی قرار می گیرد.

 



وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه سپاه ثارالله و دانشگاه علوم پزشکی و نیز تفاهم نامه بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت مبنی بر طرح غربالگری در دستور کار است.

 


سردار معروفی تصریح کرد: ۷۰ تا ۸۰ سوله ورزشی متعلق به سپاه در استان وجود دارد که تصمیم گرفتیم برای فضای پیش یا پس بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرد که برای این امر۳۰ سوله را تبدیل به نقاهت گاه می کنیم.

 




وی اظهار کرد: امروز ۱۰ نقاهت گاه در کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم، شهربابک، زرند، بافت، بردسیر، سیرجان و...با ۴۰۰ تخت و در ۷۲ ساعت آینده ۲۰ نقاهت گاه با ۶۰۰ تخت بیمارستانی آماده و تحویل علوم پزشکی می شود.

 



سردار معروفی همچنین از مشارکت دادن ۱۰۰ نیروی بسیجی به نیروی انتظامی برای کنترل و ترددها خبر داد و گفت: در بسیج طلاب و دانشجو نیز ۱۰۰ نفر برای غسل و کفن و دفن اموات کرونایی و مسائل بهداشتی اعلام آمادگی کردند.
 

کد خبر 991412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha