میزان ارتباط مدیران با رسانه ها در ارزیابی ها لحاظ خواهد شد

خوش اقبال، گفت: میزان ارتباط و تعامل مدیران دستگاهها با رسانه ها در شاخص های ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، حسین خوش اقبال" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری برگزار شد گفت: جایگاه روابط عمومی ها در تشکیلات ادارات مهم باید دیده شود و تا زملنیکه جایگاه و نقش روابط عمومی ها در حد و اندازه شایسته اش دیده نشود  یقینا سایر رسانه ها نیز واقف به این اهمیت نخواهند بود.

 

وی افزود: قصور و کوتاهی مدیران در پاسخگویی در کم رنگ شدن نقش روابط عمومی ها موثر بوده است.و متاسفانه قصورهایی از سوی برخی مدیران در ایفای وظایف خود دیده می شود انتظار می رود که تلاش ها در سال پایانی دولت به مانند روزهای ابتدای دولت باشد و باید رسانه ها مطالبه گر این خواسته مردم از مدیران شوند.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه تصریح کرد: پاسخگویی وظیفه مدیران است و حق پرسش هم به رسانه ها باز می گردد؛باید به مردم ثابت کنیم که مثل روز اول تلاش می کنیم .

 

خوش اقبال تاکید کرد: مدیران باید به نحو مناسب و به موقع پاسخگوی انتقادات باشند چرا پاسخگویی دیرهنگام و بی تفاوتی موجب موج سواری شبکه های معاند می شود.از راههای مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای هماهنگی دستگاهها و اطلاع رسانی به موقع برای پاسخگویی است.


وی با اشاره به وضعیت بحرانی کرمانشاه در بیماری کرونا گفت: رسانه ها در بحث پروتکل بهداشتی بیشتر ورود داشته باشند و چهره های ذی نفوذ و مرجع اجتماعی نیز در دعوت مردم به رعایت پروتکل ها با اهتمام بیشتری ورود کنند.



 

کد خبر 991422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha