زندگینامه شهید «اصغر سودمند» برای اعضای کانون فرهنگی هنری رضوان روایت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان گفت: زندگینامه و وصیت نامه شهید والامقام «اصغر سودمند» با هدف اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضای این کانون روایت و بازخوانی شد.

«محمد مولایی نیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زندگینامه و وصیت نامه شهید والامقام «اصغر سودمند» با هدف اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضای این کانون روایت و بازخوانی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان تصریح کرد: استقبال نوجوانان و جوانان عضو کانون از این برنامه فرهنگی بسیار خوب بود و امیدواریم بتوانیم با چنین برنامه هایی فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز ماندگار کنیم.

 

وی یادآور شد: شهدا مایه افتخار جوانان امروز کشور هستند و باید در راستای عمل به وصیت نامه شهدا گام های محکمی به همت همین جوانان برداشته شود.

 

مولایی نیری بیان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و فعالان کانون های مساجد به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس طرح «روح مقاومت» را اجرا کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رضوان اذعان داشت: روحیه انقلابی شهدا باید امروز در بین نوجوانان و جوانان امروزی زنده و ماندگار باشد تا بتوانند به عنوان نسل های آینده از حریم این انقلاب دفاع کنند.

 

شهید والامقام اصغر سودمند متولد نهم آذرماه 1341 بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با فرمان امام خمینی (ره) در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و 24 شهریور سال 1361 در منطقه کوشک بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

 

کد خبر 991431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha