افتتاح نقاهت گاه بیماران کرونایی توسط سپاه ثارالله در کرمان

نقاهت گاه بیماران کرونایی با هدف آماده سازی فضای پیش و یا پس بیمارستانی در صورت کمبود احتمالی تخت های بیمارستان ها، توسط سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ بعد از ظهر دوشنبه(۱۹ آبان) یکی از ۱۰ نقاهت گاه بیماران کرونایی در استان؛ در مرکز استان و با حضور سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان؛ نماینده ولی فقیه در استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و... در سالن ۹ دی متعلق به ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) افتتاح شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در حاشیه این افتتاح ضمن قدردانی از اقدام سپاه ثارالله استان در کمک به کادر درمان؛ گفت: با سه جهاد به طور جدی مواجه و آن را تجربه کردیم؛ جهاد در دفاع مقدس که ملت ایران از آن سرفراز بیرون آمد و همچنان میدان جهاد ادامه دارد و تبدیل شد به جبهه بزرگ مقاومت و یکی از بزرگترین فرماندهان این جبهه را این دیار تربیت کرد.

 

 

وی افزود: جهاد دیگر جهاد اقتصادی در شرایط تحریم کشور است و دشمن با همه ظرفیت های خود به دنبال به زانو در آوردن ما است اما به فضل خداوند از این جهاد هم سربلند بیرون خواهیم آمد و موفق خواهیم شد زیرا با وجود همه تحریم ها در کشور کوچکترین کمبودی نداریم گرچه در قیمتها نیاز به تلاش بیشتر داریم.

 

 

امام جمعه کرمان به جهاد در عرصه سلامت هم اشاره و تصریح کرد: فرماندهان این جبهه کادر درمان، پزشکان و پرستاران هستند که بسیج و سپاه عزیز و نیروهای مسلح و گروه های جهادی و مردم و روحانیت و قشر های مختلف در کنار کادر درمان قرار گرفتند تا موفق بیرون آییم.

 

 

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با قدردانی از اقدامات سپاه در کمک به کادر درمان، آن را مایه قوت قلب دانست و گفت: آنچه ما انجام می دهیم کار حرفه ای و وظیفه حرفه ای است و دل خوش به همراهی و کمک های مجموعه بین بخشی هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت حرفه ای ما به تعداد نیروی انسانی و ظرفیت فیزیکی محدود است و مؤثر نمی شود جز به لطف و حمایت شما و امیدواریم هرچه زودتر آرامشی در حوزه سلامت حاکم شود.

 

 

دکتر رشیدی نژاد افزود: مجموعه سپاه و نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای کار بی نظیری انجام دادند و این درایت ایشان را می رساند لذا ما به عنوان امر سلامت و سپاه به عنوان پشتیبان وظیفه داریم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا باشیم.

 

بر اساس گزارش شبستان؛ سپاه ثارالله استان کرمان در مجموع ۳۰ نقاهت گاه به ظرفیت یک هزار تخت در سراسر استان تجهیز می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 991445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha