پاسخ گویی آنلاین به سوالات شرعی توسط دفتر آیت الله علوی بروجردی

حجت الاسلام میرحجتی از پاسخ گویی آنلاین به سوالات شرعی توسط دفتر آیت الله علوی بروجردی خبر داد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص پاسخگویی به سوالات شرعی برنامه ها و طرح هایی پیش بینی کرده است تا از مراجعه حضوری مردم کاسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مرتضی میرحجتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: دفتر آیت الله علوی بروجردی در ایام شیوع ویروس کرونا در خصوص پاسخگویی به سوالات شرعی برنامه ها و طرح هایی پیش بینی کرده است تا از مراجعه حضوری مردم کاسته شود.

 

مسئول دفتر آیت الله علوی بروجردی افزود: با راه اندازی سامانه های تلفنی و فضای مجازی تلاش کرده ایم تا از مراجعه حضوری مردم به دفتر مراجع تقلید بکاهیم و سوالات شرعی و مشکلات مردم از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی پیش بینی شده پاسخ داده می شود.

 

وی با اعلام کانال های ارتباطی با دفتر آیت الله علوی بروجردی از مراجع عظام تقلید گفت: شماره تلفن های 02155475663، 02155475662 و 02155475663 آماده پاسخ به سوالات شرعی و مسایل مطرح شده از سوی مردم می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرحجتی خاطرنشان کرد: شبکه اجتماعی واتساپ نیز بر روی خط 09102597738 فعال است و روابط عمومی دفتر آیت الله علوی بروجردی از طریق این شماره نیز به سوالات شرعی و مباحث مطرح شده از سوی مردم پاسخگو خواهد بود.

 

مسئول دفتر آیت الله علوی بروجردی با اشاره به پیامدها و دشواری های به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت بهداشت فردی، پرهیز از ترددهای غیرضروری در کنار توجه به معنویات و حفظ روحیه امید و نشاط می تواند به کاهش میزان آسیب های ناشی از شیوع کرونا کمک کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرحجتی با تاکید بر اهیمت کمک به هم نوع در شرایط سختی و دشواری، خاطرنشان کرد: در این روزها که شیوع ویروس کرونا، هزینه های زندگی را افزایش داده است، باید به خانواده های کم بضاعت توجه و رسیدگی کنیم. مردم نباید از حال همسایگان خود غافل بمانند و به همنوع کمک کنند.

کد خبر 991455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha