پاسخگویی غیرحضوری به سوالات شرعی در دفتر آیت الله العظمی حکیم

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، پاسخ گویی به سوالات شرعی از طریق تلفن و فضای مجازی انجام می شود و ساعات کار دفتر آیت الله العظمی حکیم کاهش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسین روحانی‌پور دزفولی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: دفتر آیت الله العظمی حکیم از مراجع تقلید در ایام شیوع ویروس کرونا برنامه هایی برای پاسخ به سوالات شرعی مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی کرده است.

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی حکیم افزود: مدت زمان حضور در دفتر کاهش پیدا کرده است و از ساعت 9 صبح تا 12 پاسخگوی مراجعان حضوری می باشد.

 

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا مراجعات حضوری به دفتر آیت الله العظمی حکیم کمتر باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش تعداد مراجعان مواد ضد عفونی و ماسک نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم و تلاش شده است تا همه پروتکل های بهداشتی در همان مدت زمان کوتاه نیز رعایت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه پاسخگویی به مسایل شرعی و درخواست های مردم از طریق تلفن و واتساپ صورت می گیرد، گفت: مردم می توانند با شماره تلفن های 02133001073 و 02133001075 به صورت تلفنی سوالات شرعی خود را از دفتر آیت الله العظمی حکیم بپرسند و همچنین از طریق شماره تلفن 09126069041 در شبکه اجتماعی واتساپ به سوالات شرعی و درخواست های مردم پاسخ داده می شود.

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی حکیم با اشاره به اهمیت مساوات و انفاق در زمان سختی، گفت: اسلام همواره بر انفاق و کمک به مستمندان تاکید داشته است و با توجه به شرایط شیوع کرونا، در این روزها هموطنان مان باید بیشتر از پیش کمک حال همدیگر باشند.

کد خبر 991459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha