تقویت هم افزایی برای کنترل بحران کرونا ضروری است

سردار کشکولی با بیان اینکه فعالیت های جهادی در مقابله با بحران کرونا اثرگذار بوده است، گفت: هم افزایی گروه های دستگاه ها، نهاد و گروههای جهادی و مردم بستر تقویت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار « مرتضی کشکولی»  امروز(19 آبان) در جمع گروه های جهادی بسیج سازنندگی استان لرستان، اظهار داشت: تقویت هماهنگی بین گروه های جهادی بستر تقویت خدمت رسانی به مردم است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، افزود: گروه های جهادی میزبان در هر استان باید  با وضعیت سنجی از استان نقشه راهی از محرومیت ها و نیازمندی های استان  تهیه کنند که در فعالیت های گروه های جهادی مهمان مورد ملاک قرار گیرد.

 

وی افزود: وجود این بانک اطلاعاتی در همه حوزه های عمران، بهداشت و درمان، فرهنگی و... می تواند گام مهم در ساماندهی فعالیت های جهادی و اثر بخشی فعالیت های جهادی باشد.

 

سردار کشکول ادامه داد: دیگر مهم این است که اتحاد و همدلی بین گروه های جهادی فراهم شود تا این وحدت بتواند بستر محرومیت زدایی باشد.

 

وی  با اشاره به اینکه گرو های جهادی ظرفیت بزرگی است، افزود: وحدت گروه های جهادی بستر هم افزایی و افزایش توان عمومی برای رفع مشکلات است.

 

سردار کشکولی با اشاره به  فعالیت ۲ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان بیان کرد: هماهنگی و وحدت بین گروه های جهادی و سازماندهی امکانات برای مقابله بحران کرونا ضروری است.

 

وی بیان کرد: گروه های جهادی تلاش کنند وجهه مردمی را حفظ کرده و دولتی نباشیم و رقیب کشی نشوند و با دیگر گروه ها در یک قرارگاه کار کنند.

 

720 گروه جهادی در سیل لرستان به یاری مردم آمدند

 

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به خدمات گروه های جهادی در سیل لرستان، خاطرنشان کرد: در سیل سال 98 تعداد 720 گروه های جهادی به یاری مردم استان آمدند.

 

سردار کشکولی افزود: در سیل لرستان بالغ بر 12 هزار و 91 جهادگر از سراسر کشور در قالب گروه های مردمی و جهادی به یاری سیل زدگان استان آمدند.

 

وی افزود: 184 گروه  از این گروه های جهادی، جهادگران دانشجو بودند که در سیل 98 به یاری مردم سیل زده استان آمدند.

 

سردار کشکولی  همچنین با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در راستای مقابله با بحران کرونا، افزود:  گروه های جهادی چه در مقابله با بحران کرونا و چه در رزمایش کمک های مومنانه حضوری موثر داشته اند.

 

وی  همچنین با تجلیل از خدمات  جهادی روحانیون در مقابله با بحران کرونا، افزود: با مشارکت روحانیون حتی یک کرونایی جان باخته هم بدون غسل و کفن دفن نشده است.

 

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به حمایت سپاه استان از فعالیت های جهادی، گفت: با تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان استان، تلاش می کند  کمک های مردمی و جهادی را ساماندهی شود.

 

وی افزود: بانک اطلاعاتی بستر هم افزایی فعالیت های جهادی برای مقابله با بحران کرونا و کمک به مردم نیازمند و اقشار آسیب پذیر است.

کد خبر 991500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha