بستری شدن  ۴۰۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

یزدان‌پناه با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۶۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، »پرویز یزدان پناه« امروز (۱۹ آبان) از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۳۸ نفر خبر داد و به خبرنگاران، گفت: متاسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۶۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲ هزار و ۲۹۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بحرانی بوده، اما هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

 

وی گفت: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری است.

 

کد خبر 991514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha