رستوران ها و نانوایی ها بیشترین تخلفات کرونایی را دارند

جعفری نیا با اشاره به اهمیت اجرای طرح های بهداشتی و قوانین معین شده گفت: رستوران ها و نانوایی ها بیشترین تخلفات کرونایی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مقصود جعفری نیا» در جمع خبرنگاران از تشدید نظارت بر اماکن و اصناف سطح استان البرز با توجه به محدودیت های کرونا خبر داد و گفت:  رستوران ها و نانوایی ها بیشترین تخلفات کرونایی را دارند.

 

مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: نظارت ها همچنان با جدیت ادامه دارد و در این خصوص ۱۴۰ تیم بهداشتی بر نحوه عملکرد اصناف با محوریت اجرای پروتکل ها نظارت دارند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای آبان ماه سال جاری تا کنون ۲۳ هزار و ۸۶ مورد بازدید با همت تیم های بهداشت در نوبت های صبح و عصر انجام شده است. 

 

وی خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته رعایت نکات بهداشتی در آرامستان ها تا ۹۴ درصد و در سازمان ها ۸۷ درصد و در اماکن و مراکز ۶۵ درصد گزارش داده شده است. 

 

مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و سلامتی بیان کرد: رعایت قوانین بهداشتی و سلامتی برای شهروندان ضروری است و باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران نسبت به قوانین بهداشتی متعهد باشند.

 

 

 

کد خبر 991515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha