کمبود آرد در استان البرز نخواهیم داشت/ نظارت بر بازار بر عهده اصناف است

شاهمرادی با اشاره به اهمیت جایگاه اصناف در جهت خود کنترلی بازار با هدف پیشگیری از کم فروشی و گران فروشی گفت: کمبود آرد در استان البرز با توجه به ذخایر سیلوهای آرد همچنین نظارت های مستمر در امر عرضه نخواهیم داشت.

« شاهمرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نشستی که ظهر دوشنبه ۱۹ آبان با حضور استاندار البرز به منظور نظارت بر واحدهای صنفی با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد گفت: نظارت بر اصناف با هدف اجرای پروتکل های بهداشتی با جدیت و اهتمام ویژه ای ادامه دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: گزارش هایی ارسال شده مبنی بر تخلف بر گران فروشی آرد که در این خصوص دستورات لازم برای ورود ارسال شد و چنانچه آرد در خارج از شبکه عرضه شود پیگیری قانونی انجام می شود. 

 

وی متذکر شد: این روزها در خصوص بازار وجود دارد افزایش نظارت از نظر عدم احتکار و هم کنترل قیمت ها است که مانع گران فروشی و کم فروشی شویم.

 

 

به گفته شاهمرادی، اصل موضوع در بحث نظارت و کنترل که بر آن نیز بسیار تأکید می شود این است که این امر با همت خود اصناف انجام شود.

 

وی ادامه داد: چنانچه در انجام وظائف کوتاهی صورت گیرد با همکاری بسیج نظارت بر تمام بازار انجام می شود تا طی این نظارت ها بر مصادیق کم فروشی و گران فروشی اعمال قانون شود.

 

وی عنوان کرد: چنانچه نیاز باشد که تعطیلی در اصناف با توجه به شیوع بیماری کرونا اتاق اصناف و بازار همکاری لازم را در این رابطه انجام دهند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطرنشان کرد: کارخانه های بزرگ نان صنعتی در سطح استان وجود دارد همچنین از لحاظ ذخیره آرد و نانوایی های آزادپز نیز فعال هستند که می توان گفت در استان البرز کمبود آرد را نخواهیم داشت. 

 

 

 

 

 

کد خبر 991566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha