توزیع ۲۰۰ دستگاه بخاری گازی میان نیازمندان در قزوین

صیادی گفت: در آستانه فصل سرما، ۲۰۰ دستگاه بخاری گازی میان محرومان فاقد بخاری در استان قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «محمد صیادی» بیان کرد: برنامه ریزی برای تأمین نیازهای محرومان یکی از اهداف این نهاد برای خدمت رسانی به محرومان است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، تأمین سیستم گرمایشی یکی از نیازهای ضروری خانواده ها است، از طرفی هم گازرسانی به روستاهای جدید موجب شده تا برخی از خانواده های محروم برای گرم کردن فضای خانه با مشکل مواجه شوند.

 

وی اضافه کرد: نداشتن سیستم گرمایش متناسب با شبکه گازرسانی یکی از نیازهای ولی نعمتان تحت حمایت است چراکه باید بخاری های نفتی را به گازی تبدیل کنند تا بتوانند از این نعمت بهره مند شوند.

 

صیادی افزود: در حال حاضر در حال رایزنی برای تأمین نیازهای مددجویان در زمینه لوازم خانگی هستیم و به همین دلیل تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف سازمانی و برون سازمانی استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام یکی از تولید کنندگان بخاری گازی در شرق کشور، 200 بخاری گازی به مددجویان این استان اختصاص داده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: این 200 دستگاه با اولویت مناطق محروم، سردسیر و تازه گازکشی شده اختصاص یافت از این رو 100 دستگاه در الموت شرقی، 50 دستگاه در الموت غربی، 30 دستگاه در آوج و 20 دستگاه در منطقه طارم توزیع شد.

 

وی یادآور شد: با وجود توزیع این تعداد بخاری، نیاز محرومان در این بخش همچنان قابل توجه است و امیدواریم شرکت های تولیدی و سایر خیران در این زمینه پیشقدم شوند.

 

کد خبر 991610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha