تحریم‌های آمریکا به خاطر اتحاد با حزب‌الله بود

جبران باسیل رئیس جنبش آزاد وطن پرستی لبنان در اظهاراتی گفت دلیل اعمال تحریم های آمریکا علیه او به خاطر عدم امتناع از برهم زدن اتحادش با حزب الله لبنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، جبران باسیل رئیس جنبش آزاد وطن پرستی لبنان در اظهاراتی گفت دلیل اعمال تحریم های آمریکا علیه او به خاطر عدم امتناع از برهم زدن اتحادش با حزب الله لبنان بوده است.

 

باسیل گفت حزب سیاسی تحت رهبری اش دارای روابط ریشه داری با حزب الله است و نمی تواند این اتحاد را با منافع شخصی مختل کند. آمریکایی ها از اتحاد مردم لبنان وحشت دارند و نمی خواهند کشورهای خاورمیانه یکپارچه شوند.

 

رئیس حزب سیاسی جمعیت مسیحیان لبنان طی یک سخنرانی تلویزیونی خاطر نشان کرد که تحریم های آمریکا با هدف کاهش و تضعیف مردم لبنان در برابر تهدیدهای خارجی است و نمی تواند قدرت کشور لبنان را تحمل کند.

 

وی افزود: در هر حالتی و با هر قیمتی اتحادش را با حزب الله لبنان از دست نخواهد داد و تحریم های خارجی هیچ تاثیری در این زمینه نخواهد داشت.

 

به گفته باسیل سفارت آمریکا در بیروت قبل از اعلام تحریم ها در پیامی تهدیدآمیز گفته بود که در صورت عدم پذیرش درخواست های واشنگتن با تحریم های یک طرفه روبرو خواهد شد.

کد خبر 991629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha