موتورسیکلت های رسوبی در شهرستان فاروج ترخیص می شود

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، طرح ترخیص موتور سیکلت ها اجرایی می شود.

«یدالله نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با هدف تسهیل در ترخیص و صیانت از اموال مردم، طرح ترخیص موتور سیکلت هایی که قبل از تاریخ  29 اسفند سال 1398 توقیف و در پارکینگ ها نگهداری می شود، در پلیس راهور شهرستان اجرایی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه این طرح از روز شنبه 17 آبان ماه به مدت دو ماه در سطح شهرستان اجرا می شود، گفت: درخواست ثبت ترخيص موتورسيکلت از طريق مراجعه به دفاتر پلیس +10 و همچنین نرم افزار موبایلی «پلیس من» صورت مي گيرد.

 

وی افزود: موتورسیکلت هایی که از طریق مراجع قضایی توقیف شده یا هیچ گونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری و پارکینگ ندارد و همچنین موتورهایی که حجم موتور آنها بیشتر از 250 سی سی است، شامل این طرح نمی شود.

 

نوروزی بیان کرد: مالکان یا نماینده قانونی آنها و نیز متصرفان حین توقیف موتور سیکلت های توقیفی می توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی و مالکیتی برای ترخیص موتور سیکلت خود اقدام کنند.

کد خبر 991634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha