بهره برداری از ساخت واحد مسکونی محرومین تا ۶ ماه آینده

خواجه ای از معرفی بیش از یک هزار و ۶۰۰ متقاضی مسکن محرومین به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: پروژه احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین، تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، از احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان خبر داد و گفت: تاکنون 1650 متقاضی مسکن محرومین جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

رضا خواجه ای ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است، خاطر نشان کرد: در  زمینه احداث مسکن محرومین، تاکنون 434 مورد  پی کنی، 401 مورد  اجرای فونداسیون ، 305 مورد اجرای ستون، 269 مورد اجرای سقف، 245 مورد دیوار کشی صورت گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: تاکنون روند احداث این پروژه را طبق برنامه پیش برده ایم و تا 6 ماه آینده این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 

خواجه ای با تاکید بر اینکه، تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن است، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان با فراهم نمودن زمینه های لازم، علاوه بر کمیت بر کیفیت واحدهای مسکونی براساس استانداردهای لازم توجه داشته و همواره با رعایت اصول فنی و مهندسی بر افزایش کیفیت ساخت و سازها  تاکید جدی دارد.

کد خبر 991670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha