تاکید شهردار رشت بر تداوم اقدامات حرفه ای در سازمان عمران و بازآفرینی رشت

شهردار رشت در بازدید سرزده از سازمان عمران و بازآفرینی رشت بر تداوم اقدامات حرفه‌ای در این سازمان به‌منظور جلب رضایت شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سیدمحمد احمدی» امروز(سه‌شنبه، ۲۰ آبان) در بازدید سرزده از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با حضور در تک تک بخش های سازمان و اتاق کارکنان، در جریان اقدامات در حال اجرا در این سازمان قرار گرفت.

 

شهردار رشت بر نقش و جایگاه ویژه سازمان عمران در شهرداری تاکید کرد و گفت: این سازمان در تصمیمات شهرداری بسیار تاثیرگذار است و سازمان عمران باید محرک دیگر بخش های شهرداری باشد. امروز با دیدار کارکنان این سازمان متوجه شدم نیروهای خوب و توانمندی دارد و امیدوارم با قدرت در راستای اهداف شهرداری و خدمت به مردم گام بردارند.

 

وی با اشاره به شرایط سخت حاکم بر کشور، و تاکید بر اینکه اجرای آسفالت معابر شهر باید تداوم داشته باشد افزود: با وجود شرایط سخت، چشم شهروندان به عملکرد سازمان عمران است و اگر چاله‌ای در معابر باشد و شرایط ناگواری را برای خودرو و سرنشینان ایجاد کند، بر نگرانی شهروندان افزوده می‌شود. بنابراین سازمان عمران باید در کاهش دلخوری و افزایش رضایتمندی شهروندان بیشتر تلاش کند.

 

شهردار رشت با حضور در حوزه بازآفرینی سازمان عمران، پیرامون اقدام‌های درحال اجرا پرسش کرده و اظهارداشت: با شنیدن صحبت‌های کارشناسان این حوزه متوجه شدم نیروهای مصممی در این بخش در حال فعالیت هستند و با این انگیزه‌ها انتظار خروجی مطلوبی دارم.

 

«متین عاشوری» نیز ضمن توضیح برنامه‌های در دست اقدام در حوزه بازآفرینی اظهار کرد: در چارت حوزه بازآفرینی پست مسئول نظارت خالی است و انتظار می‌رود با تقویت حوزه بازآفرینی و تزریق منابع مالی، پروژه‌های در دست اقدام در حوزه بازآفرینی نظیر مرمت عمارت میرزا خلیل، بلدیه و ساختمان فرهنگ و هنر به مرحله اجرا برسد.

 

معاون حوزه بازآفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری رشت تاکید کرد: کارشناس روابط عمومی این سازمان نیز یکی از بازوهای توانمند در حوزه بازآفرینی است و با شناسایی بناهای شاخص میراثی شهر رشت، در تقویت بانک اطلاعاتی بناهای میراثی برای معرفی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، نقش موثری ایفا می‌کند.

 

کد خبر 991672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha