اهدای ۲۲ کارت هدیه به نیازمندان آستارایی

مرمرشاهی از اهدای ۲۲ کارت هدیه در مرحله دوم به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ویروس به همت کانون شهدای انقلاب اسلامی آستارا خبر داد.

«فرید مرمرشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: تاکنون اعضای کانون شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان پایگاه شهید محمدزاده با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ویروس، طی ۲ مرحله کارت‌های هدیه یک میلیون ریالی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مسئول کانون شهدای انقلاب اسلامی آستارا افزود: در مرحله اول ۲۲ کارت هدیه به مبلغ ۲۲ میلیون ریال و در مرحله دوم نیز به همین تعداد کارت هدیه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه در جهت حمایت از نیازمندان انجام شد، تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب و با مشارکت پایگاه بسیج شهید محمدزاده همچنین کمک‌های غیرنقدی و نقدی زیادی در راستای کمک به نیازمندان جمع‌آوری و توزیع کرده است.

 

مرمرشاهی با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند با جدیت ادامه دارد، گفت: امید است مشکلات اقتصادی مردم به ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

 

وی کمک به نیازمندان را یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان بسیار مورد تاکید است و در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده‌ها با مشکل مالی مواجه شده‌اند، اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را حل کند.

کد خبر 991686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha