آمادگی طلاب همدانی  جهت کمک به کادر درمان

حجت الاسلام زارعی گفت: طلاب همدانی جهت قطع زنجیره کرونا آمادگی خود را جهت کمک به کادر درمان اعلام کردند ولی متاسفانه مسئولین امر از این موضوع استقبال نکرده اند.

حجت الاسلام «علی اصغر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با گلایه از عدم استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های جهادی در بیمارستان‌های همدان برای کمک به کادر درمان گفت: طلاب  همدانی اعلام آمادگی کرده‌اند با حضور در بیمارستان‌ها ضمن رسیدگی به بیماران، کارهای خدماتی انجام دهند اما استقبال چندانی از این مسئله نشده است.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری با بیان اینکه طلاب اعلام آمادگی کرده‌اند که حتی حاضرند به بیمارستان‌ها بروند و کارهای خدماتی انجام دهند و بر بالین بیماران حاضر شوند، دارو به آنها برسانند و به خانواده‌هایشان رسیدگی کنند گفت: هرجایی که برای قطع زنجیره انتقال بیماری، کمک نیاز باشد طلاب به صورت جهادی پای کار هستند.

 

وی با بیان اینکه گاهی فراهم کردن یک تماس تصویری بیمار با خانواده‌اش از سوی گروه جهادی در روحیه‌بخشی و درمان او موثر است ،خاطر نشان کرد: کادر درمان به ویژه پرستاران امروز به کمک ما نیاز دارند و باید هر کمکی از دست ما برمی‌آید، دریغ نکنیم.

 

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار ضمن قدردانی از اقدامات کادر درمان گفت: کادر درمان با خطر انداختن جان خود و به صورت جهادی به مبارزه با این بیماری پرداخته‌اند و مشغول دفاع از سلامت مردم هستند.

 

وی اظهار داشت: فعالیت مختلف طلاب جهادی در بیمارستان ها مخصوصاً به عنوان همراه بیمار در روحیه بخشی به بیماران کرونایی تاثیر بسزایی داشته است و به سپری کردن دوره درمان و تسریع در بهبود بیماری این بیماران کمک کرده است.

 

حجت الاسلام زارعی، با اشاره به اینکه در زمینه مقابله با موج سوم ویروس کرونا مهمترین نیاز امروز کادر درمانی، فعالیت مجدد نیروهای جهادی در قالب «همیار سلامت» در بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: طلاب استان همدان اعلام آمادگی خود را به مسئولین علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا اعلام کردند ولی تا کنون هیچ گونه پاسخ  دریافت نکرده اند.

 

 

 

کد خبر 991689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha