یوسف قنبری، برگزیده جشنواره تلاوت های مجلسی در زنجان شد

در مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی با رقابت چهار قاری ممتاز زنجان، یوسف قنبری به عنوان برگزیده جشنواره اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نتایج مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی با رقابت ۴ قاری به نام‌های میثم محمدی، حسین قبادی، یوسف قنبری و مهدی کرمی در استان زنجان برگزار شد و نفرات برتر با احتساب آرای مردمی و رأی داوران مشخص شدند.

 

تلاوت قاریان ضبط و در تاریخ ۱۶ آبان‌ ماه از شبکه اشراق زنجان پخش و فایل آن‌ها در فضای مجازی هم بارگذاری شد و مردم از طریق شماره‌ای که به آن‌ها اعلام شده بود به قاری مورد نظر خود رأی دادند.

 

در مجموع ۵۵۰ پیامک به سامانه این جشنواره ارسال شده که تعداد آرای صحیح ۱۳۱۲ مورد ثبت شده و در نهایت یوسف قنبری با کسب ۵۶۶ رای نفر اول این جشنواره شد.

 

میثم محمدی با ۳۵۱ رای جایگاه دوم را به دست آورد و مهدی کرمی با ۲۴۵ رای و حسین قبادی با ۱۵۰ رای به ترتیب سوم و چهارم شدند.

 

اختتامیه این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی همراه با قرعه‌کشی برای اهدای کارت هدیه به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان در رای‌گیری مسابقه، پنج‌شنبه، ۲۲ آبان‌ماه از طریق صفحه اینستاگرام دارالقرآن به نشانی zanjanquran۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 991756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha