۱۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد

بهرامی گفت: از ابتدای کرونا تا به امروز ۱۰ هزار سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توسط جمعیت هلال‌احمر توزیع‌شده که این روند نیز کاملاً بر اساس حفظ کرامت انسانی بوده است.

«محمدرضا بهرامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای موضوع کرونا گفت: هلال‌احمر استان قم از همان ابتدا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه استان به فعالیت پرداخت و در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و معیشتی اقدام کرد.
 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم بیان داشت: از ابتدا تا به امروز 10 هزار سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توسط جمعیت هلال‌احمر توزیع‌شده که این روند نیز کاملاً بر اساس حفظ کرامت انسانی بوده است.
 

وی تصریح کرد: هفته گذشته 1400 بسته جدید تهیه و میان نیازمندان توزیع شد و شناسایی نیازمندان نیز به‌صورت اساسی انجام و دقت و حساسیت لازم صورت گرفته است.


بهرامی گفت: توزیع در میان بیماران کرونایی نیز انجام و بر اساس لیستی که از مراکز درمانی تهیه کردیم به آن‌ها بسته معیشتی ارائه شد.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته دعوت مردم به استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات بود که مراکز حساس شناسایی و گروه‌های هلال‌احمر به این منظور اقدام کردند.


بهرامی تصریح کرد: در حال حاضر 15 پایگاه هلال‌احمر ثابت در استان داریم و حدود 8 هزار نیروی هلال‌احمر به‌صورت داوطلبانه مشغول فعالیت هستند.


وی داروخانه هلال‌احمر قم را یکی از مراکز مهم توزیع دارو عنوان کرد و گفت: این داروخانه به‌صورت کاملاً عام‌المنفعه در حال فعالیت است و هیچ درآمدزایی برای خود مجموعه ندارد و تمام درآمدهای آنجا صرف نیازمندان می‌شود.

کد خبر 991766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha