وبینار «اسلام، صلح و روابط بین الملل» برگزار می شود

​مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح از برگزاری وبینار «اسلام، صلح و روابط بین الملل» با حضور کارشناسان حوزه اسلام و روابط بین‌الملل خبر داد.

سید علی ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جمعیت ندای صلح به مناسبت ماه ربیع الاول، وبینار «اسلام، صلح و روابط بین الملل» را با حضور کارشناسان حوزه اسلام و روابط بین‌الملل برگزار می کند. 

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: این وبینار با هدف تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلام و شناساندن دین مبین اسلام به عنوان دین صلح و دوستی، روز شنبه، ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرامی جمعیت ندای صلح به نشانی cfpp.ir@ برگزار خواهد شد.

 

ساداتی نژاد افزود: «صلح در روابط بین الملل اسلامی» ، «صلح و حقوق بشر از منظر فقه روابط بین الملل» ، «صلح از نگاه قرآن و پیامبر اکرم (ص)» و «صلح و تفکر» از جمله موضوعات این سمینار مجازی است.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح خاطر نشان کرد: سید جلال دهقانی فیروزآبادی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگر حوزه روابط بین‌الملل، سیدمحمد ساداتی‌نژاد پژوهشگر فقه روابط بین‌الملل و مدیرعامل جمعیت ندای صلح، حجت‌‌الاسلام یحیی جهانگیری  استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه اسلام و روابط بین‌الملل و حسین حجت‌ پناه استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه جامعه‌شناسی اسلامی در این وبینار علمی به بیان دیدگاه های خود در حوزه موضوعات نشست خواهند پرداخت.

 

جمعیت ندای صلح، تشکلی است که از بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه صلح‌پژوهی اسلامی با هدف کمک به ترویج ارزش ‌های صلح واقعی و حقیقی در جهان آغاز کرده است.

 

 

کد خبر 991797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha