ادای احترام سرپرست کانون های مساجدمازندران به مقام شامخ شهیده مدافع سلامت

حجت‌الاسلام« رجب نعمتی قرا» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز(۲۰آبان) با حضور در امامزاده صالح کوچکسرا قائم شهر به مقام شامخ شهیده مدافع سلامت « مریم صوفی» پرستار قائم شهری ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام« رجب نعمتی قرا» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز(20آبان) با همراهی «عیسی مدانلو» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر برای ادای احترام به مقام شامخ شهیده مدافع سلامت « مریم صوفی» پرستار قائم شهری که در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه مشغول خدمت رسانی به بیماران بوده است و در جریان مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شد و دعوت حق را لبیک گفت، در امامزاده صالح کوچکسرا قائم شهر حضور یافت.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا در این آئین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و پزشکان در خط مقدم مقابله با کرونا، گفت:  زبان قاصر از بیان این حجم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است و تنها می توانیم در برابر ایثار و جانفشانی این مدافعین سلامت سر تعظیم فرود بیاوریم.

 

به گزارش شبستان، این مدافع سلامت ۸ آذر ۱۳۴۴ در قائم شهر دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۱ همکاری خود را با سازمان تامین اجتماعی آغاز کرد و در بیمارستان منطقه ای ولی عصر قائم شهر مشغول بکار شد. مرداد ۱۳۹۲ به بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه منتقل شد.این مدافع سلامت پس از ۲۸ سال تلاش در حوزه سلامت، سرانجام در سوم آبان ۹۹ در بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه به عنوان شهیده مدافع سلامت، آسمانی شد.
 

کد خبر 991864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha