پلمب و تعطیلی ۴ واحد قلیان سرا در جهرم

موحد گفت: در راستای تشدید نظارت بر واحدهای صنفی، با چهار واحد قلیان سرا در شهرستان جهرم برخورد شد.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به مصوبات ملی ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه فعالیت های پرخطر بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان اقدام به پلمب یا تعطیلی اصناف متخلف کردند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در بازدیدهای به عمل آمده طی شبانه روز گذشته، ۲ واحد قلیانسرا در شهرستان طبق مصوبه ستاد کرونا پلمب شده و ۲ واحد دیگر طی اخطارهای این بازرسین تعطیل شدند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تشدید بر واحدهای صنفی به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شیوع این بیماری در شهرستان جهرم با واحدهای صنفی نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی به شدت برخورد می شود.

 

موحد ادامه داد: این روند از ابتدای طرح محدودیت کرونایی به شکل جدی تر ادامه یافته و تاکنون با واحدهای متخلف برخورد و ضمن پلمب اصناف نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی برای دیگر واحدها نیز اخطاریه صادر شده است.

 

موحد در پایان تاکید کرد:‌ همشهریان هرگونه شکایت بهداشتی خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا ۵۴۳۴۴۰۰۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به مشکلات آنها رسیدگی شود.

کد خبر 991872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha