صنعتگران باید فارغ از دغدغه در امر تولید و دریافت تسهیلات لازم فعالیت کنند

عباسی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال برمبنای « جهش تولید» گفت: صنعتگران فارغ از در امر تولید و دریافت تسهیلات لازم باید فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا عباسی» طی بازدیدی که سه شنبه ۲۰ آبان از چند واحد صنعتی در استان البرز در شهرک صنعتی کوثر به عمل آمد گفت: سال جاری با عنوان سال جهش تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش عمده اقتصاد استان البرز وابسته به اهتمام صنعتگران و تولیدکنندگان است که با باور به توانایی خود و در این شرایط خاص اقتصادی همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و در صف اول تولید قرار دارند.

 

وی ادامه داد: جنگ اقتصادی امروز با هدف ضربه زدن به روند پیشبرد اهداف نظام اسلامی و انقلاب آغاز شد ولی در این جریان پیش قراولان عرصه تولید صنعتگران و واحدهای تولیدی هستند که با کمبودها و مشکلات متعدد همچنان در حال انجام فعالیت هستند.

 

وی اظهار کرد: یکی از الزامات مورد توجه در شهرک های صنعتی ضرورت پیاده سازی و برخورداری از پیوست های زیست محیطی و الزامات آن است.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش ها و مهارت هایی که مورد توجه قرار می گیرد باید در راستای تأمین نیروی کارآمد مهارت دار باشد و در ذیل آن پیش رود.

 

عباسی با اشاره به پنجره واحدی برای بهبود جریان و چرخه تولید عنوان کرد: از دیگر ضرورت ها ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی است که باید با ارتقاء آن رضایت مردم و قابلیت کمی و کیفی کالا با هدف صادرات و ارزآوری تأمین شود. 

 

 

کد خبر 991919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha