نخستین روز از نظارت اجرای طرح اعمال محدودیت تنها برای تذکر به اصناف متخلف بود

احمدی با بیان اینکه نظارت‌ بر اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها در نخستین روز همراه با کارگروه هشت گانه ستاد مقابله با ویروس کرونا انجام شد گفت: در نخستین روز تنها به اصناف متخلف تذکر داده شد و پلمبی صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن احمدی» شامگاه (سه شنبه ۱۹ آبان) در حاشیه بازدید و نظارت از اصناف سطح شهر اهواز در نخستین روز از اعمال محدودیت فعالیت اصناف، با بیان اینکه بر حسب سلسه مراتبی که از ستاد ملی کرونا دستور و ابلاغ شد با همکاری اتحادیه ها و اصناف این طرح در حال اجرا است اظهار کرد: کارگروه هشت گانه ستاد مقابله با ویروس کرونا متشکل از سازمان صمت، شهرداری اهواز، اماکن ناجا و مراکز بهداشت شرق و غرب در حوزه کلانشهر اهواز فعال است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز با اشاره به اینکه از شهروندان در خواست می‌کنیم تا در راستای ریشه کنی ویروس کرونا با ما همکاری کنند افزود: امیدواریم این فرهنگ نهادینه شود تا در یک ماه اجرای این طرح بتوانیم از پیک بیماری خارج و در راستای سلامت همشهریان قدم برداریم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر همکاری مردم و اصناف با این طرح و نظارت‌ها تصریح کرد: طبق جلسه ای که امروز صبح با اتحادیه ها داشتیم این طرح با اتاق اصناف و اتحادیه ها آغاز شد و علی‌رغم اینکه اصناف و اتحادیه در فرآیند شیوع ویروس کرونا متحمل هزینه و ضرر شدند اما با ما همکاری کامل را داشتند.

 

احمدی اضافه کرد: با وجود همکاری‌ها از طرف اصناف و اتحادیه ها اما تقاضا داریم این همکاری در سطح کلان اتحادیه و اعضای زیرمجموعه اجرا شود.

 

وی با اشاره به حضور اعضای کارگروه با همکاری دستگاه ناجا برای نظارت بر اجرای طرح ابراز کرد: امروز به عنوان نخستین روز اجرای طرح فقط برای تذکر به اصناف متخلف بود و پلمبی صورت نگرفت.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز یاد آور شد: این نظارت ها نشان دهنده این است که صنوف به خاطر حفظ سلامت شهروندان دچار ضرر شدند که امیدواریم مردم این تصاویر را مشاهده کرده و در کنار ما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم بیماری را مدیریت کنیم.

 

کد خبر 991988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha