محور تربیتی دانش آموزان در خانواده ایمانی مسجد و نماز است

حجت الاسلام وثوقی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز در میان خانواده ایمانی گفت: خانواده ایمانی با محوریت توجه به نماز بستر رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم می کنند.

« حجت الاسلام علی اکبر وثوقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای پیش اجلاس بیست و نهمین اجلاسیه نماز آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج گفت: خانواده ایمانی با محوریت مسجد مانع آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان می شود. 

 

امام جمعه کمالشهر افزود: پیش اجلاس بیست و نهمین اجلاسیه نماز با همت آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج که یک سوم جمعیت دانش آموزی استان البرز را شامل می شود در بستر شبکه شاد با حضور مدیران مدارس برگزار شد.

 

وی ادامه داد: مدیران و معلمان در امر پرورش جایگاه ویژه ای دارند ولی در گام نخست تربیت خانواده محور اصلی تربیت دینی است که با فراهم آوردن شرایط  اقامه نماز برای فرزندان نقش ویژه ای می توانند داشته باشند.

 

حجت الاسلام وثوقی بیان کرد: خانواده با بهره گیری از زمینه ها و روش های تشویقی شرایط توجه به نماز و تفکر را فراهم کنند چرا که توجه به امر نماز مانع بسیاری از آسیب های اجتماعی در آینده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پیوند مسجد، خانه و مدرسه زمینه پویایی و رشد جامعه است چرا که با ارتباط سازنده با خداوند و باورهای ایمانی و الهی، بسیاری از خطرات از انسان دور می شود.

 

امام جمعه کمالشهر عنوان کرد: اجرای طرح پسران ایمانی و دختران آسمانی در مناطق محروم یکی از اقدامات ناحیه چهار آموزش و پرورش شهر کرج بود که در روند اجرای آن شاهد دستاوردهای خوبی بودیم.

 

 

کد خبر 992059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha