امکانات فرهنگی و هنری در سیستان و بلوچستان انحصاری نباشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی از موازی کاری در کارهای فرهنگی و هنری پرهیز کنند و هم افزایی داشته باشند، افزود: امکانات فرهنگی و هنری در سیستان و بلوچستان انحصاری نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مهرداد عرب اول» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان و جمعی از منتخبین مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد زاهدان بیان داشت: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان دلسوزانه کار را دنبال می کنند و فردی بسیار قانع هستند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برحسب وظیفه در کنار کانون های فرهنگی و هنری خواهم بود، یادآور شد: کانون ها با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری جاذبه برای حضور جوانان و  نوجوانان در مساجد فراهم کنند.

 

عرب اول خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری در گذشته یک جورهایی فراموش شده بودند و کمتر به آنها توجه می شود اما با رویکرد جدید سعی کردیم کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بلد کنیم و یک جایگاه قانونی برای آنها تعریف کنیم.

 

وی بر حمایت از کانون های فرهنگی و هنری فعال در استان تاکید کرد و افزود: فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد اولویت بندی شود تا براساس آن مورد حمایت قرار گیرند.

 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان یادآور شد:  حمایت از کانون های فرهنگی و هنری که پای کار هستند و فعالیت های آن چشمگیر، سبب ایجاد انگیزه در دیگر کانون ها می شود که دامنه فعالیت خودشان را گسترش دهند.

 

عرب از اختصاص 100 میلیون تومان به کانون های فرهنگی و هنری برای خریداری تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خبر داد و تاکید کرد: همچنین 100 میلیون تومان دیگر به کانون های فرهنگی و هنری در نظر گرفته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی از موازی کاری در کارهای فرهنگی و هنری پرهیز کنند و هم افزایی داشته باشند، افزود:  امکانات فرهنگی و هنری انحصاری نباشد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: 50 میلیون اعتبار برای اجرای مناسبات ملی و مذهبی به کانون های فرهنگی و  هنری اختصاص می یابد.

 

عرب یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان برنامه ها فرهنگی و هنری خودشان را در قالب یک کمیته کاری برای سال 1400 آنالیز و منابع آن را مشخص کنند تا مورد حمایت قرار گیرند.

 

 

کد خبر 992194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha