خدمات کتابخانه های عمومی استان به صورت غیرحضوری ارائه می شود

رضاقلیزاده گفت: خدمات کتابخانه های عمومی استان اردبیل متوقف نشده است و از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می شود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خدمات کتابخانه های عمومی استان اردبیل متوقف نشده است و از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامناسب ابتلا در استان بسیاری از خدمات فرهنگی و کتابخانه ای این نهاد از طریق فضای مجازی پیگیری می شود تا فرهنگ مطالعه در جامعه متوقف نشود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تلاش کرده ایم تا ثبت نام متقاضیان استفاده از خدمات کتابخانه های عمومی به صورت اینترنتی انجام شود و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اینترنتی کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

 

رضا قلیزاده افزود: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی روز 24 آبان ماه نیز عضویت از طریق غیرحضوری به صورت رایگان خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جستجوی منابع کتابخانه و رزرو کتاب امانتی به صورت غیر حضوری از دیگر امکاناتی است که روند امانت کتاب را کاهش می دهد و اعضای کتابخانه های عمومی می توانند از آن بهره مند شوند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اعلام داشت: برگزاری نشست های کتابخوانی آنلاین از دیگر برنامه های مستمری است که از ابتدای سال با مشارکت اعضای کتابخانه های عمومی استان در مناسبت های مختلف صورت گرفته است.

 

رضاقلیزاده بیان کرد: با وجود بیماری کرونا و شیوع این بیماری در سطح جامعه تلاش کرده ایم تا با برنامه های غیرحضوری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

 

کد خبر 992197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha