تولید محتوا در دستور کار کانون های فرهنگی و هنری قرار گرفته است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری نقش مهمی در احیای کارکردهای مساجد دارند،گفت:تولید محتوا در دستور کار کانون های فرهنگی و هنری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام مهدی پودینه» در نشست جمعی از منتخبین کانون های فرهنگی و هنری زاهدان با عرب اول رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان بیان داشت: هزار و 394 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 78 هزار و 23 نفر عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، ادامه داد: به ازای هر کانون فرهنگی و هنری 56 نفر عضو هستند.

 

پودینه تاکید کرد: 70 درصد از کانون های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری و 30 درصد در  کانون فرهنگی و هنری مناطق شهری مستقر هستند.

 

وی با بیان اینکه 584 باب کتابخانه باز و خزن دار در مساجد سیستان فعالیت دارند، افزود: بیش از 500 هزار جلد کتاب با موضوعات فرهنگی، کمک درسی و قرآنیدر کتابخانه های مخزن دار و باز وجود دارد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تولید محتوا در دستور کار کانون های فرهنگی و هنری قرار گرفته است، ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری نقش مهمی در احیای کارکردهای مساجد دارند.

کد خبر 992226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha