دوره آموزشی « سبک زندگی اسلامی»  در ۵۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی سبک اسلامی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است، گفت: دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در ۵۰ بقعه مبترکه گیلان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «ستارعلیزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارکرد: دوره آموزش سبک زندگی اسلامی در 50 بقعه مبترکه گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش سبک اسلامی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است، گفت: تحقق سبک زندگی اسلامی باعث بر طرف شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی جامعه می‌شود.

 

وی سبک زندگی اسلامی را از نیازهای روز کشور دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی همان سیره اهل بیت(ع) است و باید تلاش شود تا نکات و آموزه‌های سیره اجتماعی، سیاسی و تربیتی اهل بیت(ع) در جامعه گفتمان‌سازی و پیاده‌سازی شود.

 

علیزاده با بیان اینکه تعداد این دوره‌های آموزشی در سال گذشته 35 دوره بوده است، گفت: با توجه به استقبال مخاطبان این تعداد به 50 دوره در سال جاری افزایش یافته است.

 

 وی اظهار داشت: در برگزاری این دوره‌ها از ظرفیت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه برای معرفی مربیان استفاده خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه هر دوره آموزشی حداکثر 35 شرکت کننده دارد یادآور شد: مجری برگزاری این دوره‌های آموزشی مراکز افق بقاع متبرکه هستند.

 

حجت الاسلام علیزاده اعلام کرد: برای ارتباط مستمر شرکت کنندگان و مربیان هر مرکز افق یک کانال در فضای مجازی تشکیل داده و فعالیت‌های ضمن سال شرکت کنندگان را در منعکس خواهد کرد.

کد خبر 992244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha