فعالیت ۱۶ مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز در لرستان

آشتاب، از فعالیت ۱۶ مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز در لرستان خبر داد و گفت: از سوی این مراکز در هفت ماهه نخست سال ای ۷۱۵ نفر از جویندگان کار اشتغال زایی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(21آبان) در جمع خبرنگاران از فعالیت 16 مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی دارای مجوز در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این مراکز ظرفیتی مناسب برای کاریابی افراد جویای کار هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به نقش مؤثر این مراز در هدایت شغلی کارجویان مناسب با تخصصی که دارند، افزود: تاکنون برای ۷۱۵ نفر از جویندگان کار از سوی مراکز کاریابی استان اشتغال زایی صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: این افراد در هفت ماهه نخست سال در مراکز صنعت، کشاورزی، خدمات، تعاونی و بخش خصوصی به کار گرفته شده اند.

 

آشتاب با بیان اینکه جویندگان کار در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال هستند، بیان کرد: افرادی که مهارت لازم را ندارند، پس از ثبت نام در مراکز کاریابی به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان معرفی خواهند شد تا مهارت لازم را کسب نمایند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: در هفت ماهه نخست سال تاکنون ۸۱ نفر به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شده اند تا مهارت لازم را فرا گیرند و در مراکزی که به نیروی کار نیاز دارد، مشغول فعالیت شوند.

کد خبر 992271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha