پلمپ ۹ واحد متخلف چاپی در لرستان

فتایی، گفت: با توجه به اعمال محدودیت ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت عمل به آن برای کنترل بیماری، گفت: ۹ واحد چاپی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد حسین فتایی»، امروز(21آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز استان لرستان در راستای شیوع ویروس کرونا، اظهارداشت: انتظار می رود مردم همکاری لازم را برای کنترل این بیماری داشته باشند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمینه ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، گفت: چاپ هرگونه اعلامیه و اطلاعیه تا اطلاع ثانیوه ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

وی به فعالیت 9 واحد چاپی متخلف در خرم آباد اشاره کرد و افزود: این واحدها به علت عدم اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و فعالیت بدون مجوز به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شده اند.

 

فتایی بیان کرد: در صورت فعالیت چاپخانه‌ها و عدم توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجوز این مراکز به صورت دائم لغو خواهد شد.

 

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای کنترل بیماری کرونا، عنوان داشت: مردم باید تاحد امکان در منزل بمانند و از خروج غیرضروری خودداری نمایند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: فرهنگ عدم براگزاری مراسم عزاداری و عروسی باید بین مردم تقویت شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامتی خود و دیگران ایفای نقش کنیم.

 

کد خبر 992279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha